کیفیت بی نظیر گردو سبز تهران در استرالیا جنجالی شد

مجله تغذیه گزارش می دهد که مصرف گردو ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد و روغن گردو فواید مطلوب تری برای عملکرد اندوتلیال، که پوشش داخلی رگ های خونی و لنفاوی ما است، ارائه می دهد.

گردو سبز تهران خواص بسیاری دارد.

همچنین تحقیقاتی در مورد گردو کامل انجام شده است، و اینکه چگونه می توانند سطح کلسترول و نشانگرهای التهاب را بهبود بخشند، که همچنین با کاهش خطر بیماری قلبی مرتبط است.

مطالعه ای توسط مجله بریتانیایی تغذیه نشان داد افرادی که بیش از چهار بار در هفته آجیل مصرف می کنند خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب را تا 37 درصد کاهش می دهند.

شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد مصرف گردو به جای سایر غذاها باعث افزایش وزن نمی‌شود ، حتی اگر آن‌ها سرشار از انرژی هستند، یک میان وعده عالی برای کسانی که به دنبال کنترل وزن خود هستند، ارائه می‌دهد.

یک مطالعه اخیر روی حیوانات نشان داده است که مصرف گردو می‌تواند میکروبیوتای روده ، جامعه میکروب‌های مفیدی را که در روده‌های ما زندگی می‌کنند، غنی کند، و به‌ویژه گونه‌های باکتری‌های مفید پروبیوتیک را افزایش دهد.

این در انسان با گزارش‌هایی مبنی بر افزایش سویه‌های مفید و به‌ویژه آنهایی که بوتیرات تولید می‌کنند، تکرار شده است، یک محصول جانبی که از سلامت روده حمایت می‌کند.

افرادی که به آجیل درختی حساسیت دارند باید از گردو اجتناب کنند. علائم آلرژی معمولاً در عرض چند دقیقه ایجاد می شود و در صورت بروز واکنش نامطلوب باید به پزشک عمومی مراجعه کنید.

با این حال، اگر این به یک واکنش شدید، معروف به آنافیلاکسی تبدیل شود، یک اورژانس پزشکی است و باید فوراً به دنبال کمک باشید.