کوچکترین ساعت فسیل اتوماتیک ساخته شده به دست دانشجویان دانشگاه تهران!

ساعت گرد مدرن لاکی
تنها چیزی که بهتر از یک ساعت دیواری لاکی شیک، یک ساعت دیواری لاکی شیک است که می توانید آن را سفارشی کنید! بین چهار مدل عقربه مختلف و شش رنگ متمایز برای ساعتی که همه متعلق به خودتان است، انتخاب کنید. قطر آن 12 اینچ است.

باهوش
گل‌های باروک، شکوفه‌های شاعرانه و علف‌های هرز وحشی: گل‌های پرطرفدار سال 2023
نویسنده مونیکا نلسون

ساعت دیواری هنینگ کوپل
ساعت فسیل اتوماتیک در سال 1978 توسط Henning Koppel، یکی از چهره های برجسته در طراحی دانمارکی طراحی شد و در قطرهای 4 از 8.7 اینچ موجود است.

ساعت آنالوگ Hay توسط Shane Schneck طراحی شده است که از فشارسنج های سنتی الهام گرفته است. قطر این ساعت 10.63 اینچ است و حدود دو و نیم اینچ از دیوار بیرون زده است.

با قیمت فقط 2 دلار، معامله بهتری پیدا نخواهید کرد. انتخاب پلاستیکی با باتری ممکن است ساده باشد، اما به خوبی طراحی شده است.

ساعت فسیل اتوماتیک

علاوه بر این، جدا از عقربه های ساعت و دقیقه که به زیبایی طراحی شده اند، دارای یک عقربه جاروی مداوم قرمز رنگ است.

13. ساعت گرد مدرن لاکی BlueMintStudios
یکی دیگر از ساعت‌های دست ساز که به نظر ما شایسته فهرست ما است، این مدل لاکی فوق‌العاده براق است که می‌تواند به هر اتاقی شور و نشاط ببخشد. قابل ذکر است که هم صفحه و هم عقربه ها در چندین رنگ سفارشی موجود هستند که چشمگیرترین گزینه ها صفحه های قرمز و نارنجی هستند.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه استفاده از پشتی مخملی است که به دوام و طول عمر ساعت می افزاید. علاوه بر این، شامل سخت افزار آویزان است و قطر آن 12 اینچ است که آن را برای اتاق های متوسط تا بزرگ مناسب می کند.

14. ساعت دیواری فلور
ساعت دیواری و دکور دیواری چوبی کلودنولا فلور قرمز و صورتی ۱۲ اینچ…
آخرین قیمت را بررسی کنید
این قطعه لهجه مدرن بسیار مورد استقبال قرار می گیرد که می تواند به زیبایی هر سبک دکوراسیون مینیمالیستی را تکمیل کند. با قطر 12.6 اینچ، اساساً مانند یک پارچه گنگیم طراحی شده است و در دو رنگ جذاب موجود است.