کالسکه برای حمل نوزاد چند ماهه

برای خارج شدن از منزل به احتمال زیاد می خواهید یک کالسکه، یک صندلی ماشین نوزاد (که طبق قانون الزامی است)، یک کریر نوزاد و یک کیسه پوشک بخرید. آموزش دوخت بالش عروس را میتوان به صورت حضوری یا در سایت مشاهده نمود.

اگر قصد دارید زیاد بیرون از خانه باشید، ممکن است یک زمین بازی و/یا حوضچه قابل حمل منطقی باشد. مانند بسیاری از چیزهای موجود در این لیست، طیف گسترده ای از هزینه ها وجود دارد. خرید یک آداپتور، کیسه‌های راحت و گزینه‌های دیگر برای برخی از مارک‌های کالسکه می‌تواند قیمتی معادل 1000 دلار داشته باشد، بدون اینکه هزینه کالسکه را به خود اختصاص دهید.

در طرف دیگر این محدوده، یک ترکیب صندلی و کالسکه را می‌توان با قیمت کمتر از 150 دلار خریداری کرد، و تجهیزات دست دوم یا دستی را می‌توان برای سایر وسایل پر کرد. از کاردستی با مقوا برای الگو برداری برش کردن پارچه استفاده می شود.

برای اینکه فرزندتان را مشغول نگه دارید، ممکن است بخواهید یک تاب قابل حمل، صندلی فنری، تشک بازی و/یا صندلی پرش در نظر بگیرید. همچنین ممکن است بخواهید گهواره و/یا حوض، تشک تخت، رختخواب اولیه با پتو، میز تعویض لباس، کمد کوچک، صندلی راک، مانیتور و سطل پوشک داشته باشید. لباس نوزادی دخترانه در رنگ و مدل های مختلف تولید می شود.

باز هم، این منطقه ای است که ترجیح شخصی هزینه را دیکته می کند. برخلاف صندلی‌های ماشین، همه چیز برای استفاده در خانه است، به این معنی که می‌توانید آن را دست دوم بخرید یا حتی آن را از طریق یکی از گروه‌های اشتراک‌گذاری و مبادله‌ای که آنلاین پیدا می‌کنید خریداری کنید. چه مغازه ای باز کنم ۱۴۰۱ که سیسمونی فروشی می باشد.

  • منابع:
    1. Budgeting for a New Baby

  • تبلیغات: 
    1. برای ماندگاری بیشتر از این رنگ مو استفاده کنید
    2. رقابت جالب فلفل سیاه در برابر سایر ادویه ها
    3. کشمش منبع بی نظیر برای لاغری
    4. معرفی پرمصرف ترین سس ها در منزل