چاقو میوه خوری المانی را از هسته خرما می سازند

نحوه انتخاب چاقوی مناسب هنگام انتخاب چاقوی خود، موارد زیر را باید در نظر بگیرید:

اندازه تیغه: چاقویی را انتخاب کنید که متناسب با غذایی باشد که می برید. به عنوان مثال، یک چاقوی خرد کن کوچک برای قصاب کردن یک تکه گوشت زیاد مفید نخواهد بود، بنابراین به جای آن از یک چاقو استفاده کنید.

از چاقو هایی که برای مهمانی ها و در کار های روزمره کاربرد دارد چاقو میوه خوری المانی را می توان نام برد. انعطاف پذیری: برخی کارها به تیغه انعطاف پذیر نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر به تیغه ای محکم نیاز دارند. در مورد چاقویی که برای جدا کردن فلس های ماهی انتخاب می کنید در مقایسه با چاقویی که برای برش سیب زمینی نیاز دارید فکر کنید.

لبه تیغه: لبه تیغه می تواند کار شما را بسیار آسان یا سخت کند. به عنوان مثال، چاقوهای دندانه دار برای برش دادن مواد غذایی با مراکز حساس عالی هستند، در حالی که تیغه های Granton برای غذاهای مرطوب مانند پنیر و ماهی قزل آلا مناسب هستند.

هرگز از چاقوی خود برای چیزی جز بریدن غذا استفاده نکنید. استفاده از چاقو برای کارهای دیگر نه تنها می تواند ایمنی شما را به خطر بیندازد، بلکه می تواند به چاقوی شما نیز آسیب برساند.

چاقوهای خود را تمیز نگه دارید به منظور جلوگیری از آلودگی، مهم است که چاقوی خود را به محض اتمام استفاده از آن تمیز کنید. گذاشتن چاقو روی تخته برش یا در سینک پر از آب صابون، آشپزخانه شما را به هم ریخته و فرصت هایی برای آلودگی و آسیب ایجاد می کند.

کار با چاقوی تمیز نیز راحت تر است. باقی مانده غذا می تواند چاقوی شما را لغزنده کند، بنابراین مطمئن شوید که آن را تمیز نگه دارید تا مطمئن ترین حالت در دست باشد.

برای اطمینان از بهداشت و حفظ دوام چاقوی خود، مطمئن شوید که چاقوی خود را به درستی می شویید. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تمیز کردن چاقوها در نظر داشته باشید:

آیا ماشین ظرفشویی چاقوی شما ایمن است؟ در حالی که این یک راه راحت برای اطمینان از تمیز بودن چاقوی شما است، برخی از چاقوها ممکن است برای حفظ لبه دقیق خود در ماشین ظرفشویی قابل شستشو نباشند.