پیرمردی با لوبیا چیتی روپایی می زند!

آنچه در لوبیا چیتی پخته شده وجود دارد برای تهیه بهترین لوبیا چیتی به چند ماده اولیه نیاز دارید.
لوبیا چیتی خشک – می توانید از کنسرو استفاده کنید، اما من بافت سفت تری را که از لوبیا خشک به دست می آورید ترجیح می دهم، نمک کوشر و فلفل سیاه تازه آسیاب شده
اختیاری: آب مرغ – اگر در دسترسم باشد از آبگوشت خانگی استفاده می‌کنم یا برای تهیه این دستور غذای گیاهی از آب سبزیجات استفاده می‌کنم. اگر از هر کدام از انواع موجود در فروشگاه استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنم پایه بهتر از بویلون با طعم عمیق به آب اضافه شود.
لوبیا چیتی برای شما خوب است!
لوبیا چیتی منبع سالمی از فیبر و پروتئین است و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین B1، منیزیم و آهن است.

لوبیا چیتی

سوال بزرگ: آیا لوبیا چیتی باید قبل از پختن خیس شود؟
قیمت لوبیا چیتی را با توجه به برند و یا کیفیت تعیین می شود و برخی از آشپزها حبوبات خود را خیس می کنند، برخی اذیت نمی شوند. برای من، خیساندن لوبیاها در طول شب تضمین می‌کند که همیشه یک قابلمه عالی از لوبیاهای پخته شده را به دست می‌آورم.

خیساندن لوبیاها ابتدا باعث آبرسانی مجدد به لوبیاها می شود تا اطمینان حاصل شود که یکنواخت و سریعتر پخته می شوند. برخی معتقدند خیساندن لوبیا قبل از پختن، قندها را از بین می برد و فیبری را که باعث ایجاد گاز و نفخ می شود، تجزیه می کند.

  • منابع:
  1. How to Make THE BEST Pinto Beans