پلاسکو تهران موجب درمان شکستگی پای یک کودک شد

ظروف پلاستیکی محفظه هایی هستند که از پلاستیک ساخته شده اند و به گونه ای ساخته شده اند که حاوی اقلامی باشند. آنها جزء اصلی زندگی مدرن هستند و هم برای تامین کنندگان صنعتی و هم برای مصرف کنندگان اقتصادی ذخیره سازی ارزانی فراهم می کنند.

پلاسکو تهران سعی دارد همیشه مرغوب ترین نوع پلاستیک ها را به بازار عرضه نماید.

پلاسکو

ظروف پلاستیکی با تنوع گسترده ای مشخص می شوند و در هر صنعت بزرگی یافت می شوند. ادامه مطلب…

شرکت Rahway Steel Drum به عنوان پیشرو در صنعت ظروف پلاستیکی، طیف گسترده ای از محصولات تولیدی دقیق را برای بسته بندی مایع و جامد تنظیم شده و غیرقابل تنظیم عرضه می کند.

Jakacki Bag & Barrel، متعلق به خانواده و اداره می شود، یک تولید کننده ظروف پلاستیکی است. محصولات آنها شامل سطل، پالت، گیلورد، طبل و موارد دیگر است.

توزیع کنندگان کانتینر راه حلی را برای تمام نیازهای ظروف پلاستیکی شما، از جمله انواع ظروف پلاستیکی جدید و بازسازی شده، و همچنین درام های فولادی و فیبر ارائه می دهد. ما همچنین طیف گسترده ای از جعبه های حیاط مکعبی و IBC/totes را حمل می کنیم.

صنایع متنوع مینه‌سوتا (MDI) تولیدکننده انواع محلول‌های پلاستیکی راه راه پلی اتیلن از جمله توت‌ها، سینی‌ها، جعبه‌ها، ورق‌ها، رول‌ها، سطل‌های بازیافت، پوشش‌های درختی و آجرهای آب جت و همچنین محصولات سفارشی است. MDI همچنین خدمات کیت، بسته بندی و مونتاژ را ارائه می دهد.

با بیش از بیست سال تجربه، ما منبع اصلی شما برای درام های 55 گالن و همه محصولات مربوطه هستیم. تیم های با استعداد ما متشکل از طراحان و مهندسان از نزدیک با شما همکاری خواهند کرد تا محصولی را ارائه دهند که به همان اندازه که شما نیاز دارید منحصر به فرد باشد و ارزشی طولانی مدت ارائه دهد!

ما وظیفه خود را در اولویت قرار دادن مشتریان خود قرار داده ایم! برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارهایی که ممکن است بتوانیم برای شما انجام دهیم، امروز به صورت آنلاین به ما مراجعه کنید!

در 30 سال گذشته، صنایع وسترن ظروف پلاستیکی را برای صنایع مختلف تولید می کند و نیازهای کسب و کارهای بزرگ و کوچک را برآورده می کند.

ما در پردیس تولیدی 350000 فوت مربعی خود، فناوری و تخصص لازم برای تولید ظروف پلاستیکی در هر شکل و اندازه و بدون نقص را داریم.