هر روز از خمیر دندان میسویک توتال 8 استفاده کنید تا به دندانپزشکی نروید

هنگام استفاده از خمیر دندان برای زنان باردار، نباید از دوز فلوراید تجاوز کرد زیرا می تواند باعث فلوروزیس یا تغییر رنگدانه های مینا شود که باعث ایجاد لکه های سفید روی دندان ها می شود.

اگر از بریس استفاده می کنید، بهداشت مناسب دهان می تواند پیچیده باشد: یک مسواک خوب و نخ دندان استاندارد ممکن است کافی نباشد.

با خمیر دندان میسویک توتال 8 می توانید از دندان ها و لثه های خود در طول درمان با بریس های ثابت یا متحرک محافظت کنید.

علاوه بر این، سلامت حفره دهان شکننده تر و در معرض خطر عفونت خواهد بود، حتی آسیب پذیرترین لثه ها.

بقایای غذا می توانند بین فضاهای بین دندانی گیر کنند و اگر به درستی برداشته نشوند باعث تجمع پلاک باکتریایی می شوند که یکی از دلایل اصلی خونریزی لثه است.

رژیم غذایی نادرست می تواند خطر پوسیدگی دندان را افزایش دهد، به خصوص اگر قند زیادی وجود داشته باشد، پوسیدگی درمان نشده منجر به دمینرالیزه شدن دندان و در شدیدترین موارد حذف آن می شود.

این انتخاب ایده آل برای مسواک زدن روزانه است و به لطف ترکیبات طبیعی مانند آلوئه ورا و زنجبیل، تحریک لثه را تسکین می دهد.

هنگامی که خمیر دندان فلوراید به ویژه مناسب است.

فلوراید سدیمی که معمولا در خمیردندان وجود دارد، به لطف عملکرد مسواک، مستقیماً روی مینای دندان اثر می‌گذارد و در صورت استفاده منظم و مناسب، به ویژه در محافظت در برابر پوسیدگی مفید است.

بر اساس یک مطالعه آماری، عمل پرکردن و ریشه دندان در سال‌های اخیر کاهش یافته است و این امر با استفاده روزانه از خمیردندان‌های حاوی فلوراید قابل توجیه است.

ترکیب خمیر دندان حاوی فلوراید با دهانشویه مبتنی بر کلرهگزیدین به شما کمک می کند تا از ایجاد حفره های جدید به دلیل قدرت باکتری کشی آن جلوگیری کنید.

اگرچه فلوراید مضر نیست، اما فلوراید باید در مقادیر خاصی مصرف شود.