مردی که با باطری ماشین دولتی برق یک گلخانه را تامین کرد

مدت زمانی که طول می کشد تا باتری تمام شود و دوباره شارژ شود، انفجارهای سریع و قدرتمندی از انرژی را ارائه می دهد و به این ترتیب، رایج ترین نوع باتری است که معمولاً در کارخانه روی یک ماشین جدید نصب می شود.

باطری ماشین دولتی برای خودروهایی که زمان زیادی را در حالت بیکار سپری می کنند، توصیه نمی شود، اگر این امر اجتناب ناپذیر است، حداقل موتور باید هر هفته یک بار روشن شود.

به طور گسترده در دسترس است، انرژی قدرتمند، در فواصل کوتاه تامین می شود، تعمیر و نگهداری رایگان و باتری های چرخه عمیق.

برخلاف باتری‌های SLI، باتری‌های چرخه عمیق به دلیل تأمین انرژی آنی شهرت ندارند، بلکه به دلیل شارژ مداوم در یک دوره طولانی مدت شهرت دارند.

آنها به گونه ای طراحی شده اند که به طور مکرر تخلیه عمیقی داشته باشند و هر بار مقدار ثابتی جریان را تامین کنند.

توانایی آنها در انجام این کار آنها را به باتری های ایده آلی برای وسایل نقلیه تفریحی کوچک مانند چرخ دستی های گلف و وسایل نقلیه دریایی تبدیل می کند.

یک باتری چرخه عمیق می تواند در صورت درخواست یک ولتاژ برق را تامین کند و همچنین امکان استفاده از لوازم جانبی الکترونیکی را در صورت خاموش بودن احتراق فراهم می کند.

تمام باتری‌های VRLA واحدهای مهر و موم شده هستند که تضمین می‌کند در صورت سرخوردن یا معکوس شدن در هنگام تصادف، نریزند.

از آنجایی که داخل باتری قابل دسترسی نیست، در صورت خرابی آنها، تعمیر یا سرویس آنها امکان پذیر نیست، آنها باید جایگزین شوند.

کم نگهداری بودن چیزی است که بسیاری از خریداران را به خود جذب می کند زیرا نیازی به بالا نگه داشتن سطح آب وجود ندارد.

باتری‌های VRLA بر اساس این اصل کار می‌کنند که صفحات سربی داخلی به الکترودهایی تبدیل می‌شوند که در رقت ژل یا اسید سولفوریک معلق می‌شوند.