قارچ دکمه ای سفید که در شب عروسی خود تصادف کرد

قارچ دکمه ای سفید حاوی کلسیم است که به تقویت استخوان‌های ما کمک می‌کند و همچنین به استخوان‌سازی کمک می‌کند. بنابراین گنجاندن قارچ در رژیم غذایی، کلسیم لازم برای استخوان های شما را تامین می کند.

این امر شروع شرایطی مانند پوکی استخوان و سایر بیماری های مرتبط با تخریب استخوان ها مانند عدم تحرک و درد مفاصل را به تاخیر می اندازد یا از آن جلوگیری می کند.

قارچ به جلوگیری از التهاب کمک می کند. قارچ حاوی یک آنتی اکسیدان قوی به نام ارگوتیونئین است که به جلوگیری از التهاب کمک می کند.

قارچ

نوع خاصی از قارچ که به عنوان قارچ ریشی شناخته می شود، به مبارزه با بیماری ها، کاهش التهاب و کاهش رشد تومور و واکنش های آلرژیک کمک می کند. این قارچ ریشی به دلیل خواص ضد التهابی خود برای هزاران سال در آسیا مورد استفاده قرار گرفته است.

قارچ جذب آهن را افزایش می دهد. محتوای مس موجود در قارچ به جذب مناسب آهن از غذا کمک می کند و همچنین با آزادسازی آن از نقاط ذخیره سازی اولیه بدن مانند کبد، استفاده مناسب از آن را تسهیل می کند.

مس و آهن در قارچ ها با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که استخوان های سالمی داریم و همچنین از کم خونی جلوگیری می کنند.

قارچ حاوی ارگوتیونئین است، اسید آمینه حاوی گوگرد، که یک آنتی اکسیدان قوی است و به افزایش ایمنی بدن کمک می کند. این ترکیب به حذف تمام رادیکال های آزاد که باعث ایجاد بیماری های مختلف در بدن ما می شوند کمک می کند.

قارچ همچنین حاوی آنتی بیوتیک های طبیعی است که از رشد میکروب ها و سایر عفونت های قارچی جلوگیری می کند. علاوه بر این، قارچ برای حمایت از سیستم ایمنی مفید است، وجود ویتامین A، B کمپلکس و C در قارچ نیز به تقویت ایمنی بدن ما کمک می کند.