قابلمه استیل نچسب که موجب آتش سوزی در ساختمان شد

بهترین قابلمه و تابه برای پخت و پز کدامند؟ آنها باید از چه موادی ساخته شوند تا سلامت و همچنین غذای خوب را تضمین کنند؟ برخی از کارشناسان آمریکایی اطلاعات مفیدی را برای انتخاب در اختیار ما قرار می دهند.

قابلمه استیل نچسب یکی از انواع قابلمه هایی است که کاربرد زیادی دارد.

در میان بسیاری از اثرات این بیماری همه گیر، بازگشت بزرگی به آشپزی در خانه نیز وجود داشته است.

در حالی که ما اغلب هنگام ناهار بیرون بودیم، اکنون بسیاری از مردم که هنوز در کار هوشمند هستند، در خانه آشپزی می کنند.

بنابراین زمان مناسبی برای بررسی کیفیت قابلمه ها و ماهیتابه هایی که هر روز استفاده می کنیم می تواند باشد.

موضوع ایمنی ابزارهایی که ما در آشپزخانه استفاده می کنیم همیشه بسیار داغ است زیرا مصرف کنندگان در سال های اخیر با هدف محدود کردن قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی صنعتی مراقب خرید خود شده اند.

یک ویژه از مجله آمریکایی Discover به این موضوع پرداخت که با برخی از کارشناسان (دانشمندان، متخصصان غدد و همچنین سرآشپزها) تماس گرفت تا در مورد مواد اصلی که قابلمه ها و تابه ها با آنها ساخته می شوند بیشتر بدانند.

نکات مفید برای انتخاب بهترین ها که با آنها می توان با ایمنی کامل آشپزی کرد و تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض مواد مضر برای سلامتی خود اجتناب کرد.

اما حالا بیایید ببینیم که کارشناسان در رابطه با هر ماده ای که می توان با آن قابلمه و تابه درست کرد، بر چه چیزی تاکید کرده اند.

نام شیمیایی آن پلی تترا فلوئورواتیلن یا PTFE است.

از نظر تاریخی، با استفاده از PFOA یا اسیدهای پرفلوروکتانوئیک ساخته شده است، اینها بخشی از گروهی از مواد شیمیایی هستند که مختل کننده غدد درون ریز محسوب می شوند، اما با بیماری کلیوی و مشکلات سیستم ایمنی نیز مرتبط هستند.