فولات ویتامین B به طور برجسته در لوبیا

فولات ویتامین B به طور برجسته در لوبیا یافت می شود فولات یا همتای مصنوعی آن، اسید فولیک، برای تولید گلبول‌های قرمز خون در بدن انسان و رشد سیستم عصبی جنین در مراحل اولیه بارداری ضروری است. نشان داده شده است که مصرف کافی اسید فولیک خطر نقص لوله عصبی را به طور قابل توجهی در نوزادان کاهش می دهد. ظروف آرکوپال برای سرو غذا استفاده می شود.

اسید فولیک مصنوعی بهتر از فولات طبیعی در بدن جذب می شود. مقداری فولات می‌تواند از لوبیاهای خشک و سایر حبوبات در طول فرآیند خیساندن و پختن از بین برود یا زمانی که ویتامین با سایر اجزای غذایی مانند فیبر تعامل می‌کند، کاهش می‌یابد. گرفتن نفخ حبوبات باعث شده در معده بهتر هضم شود.

خیساندن سریع لوبیا (جوشاندن لوبیا برای مدت کوتاه و سپس خیساندن به مدت یک ساعت) ممکن است منجر به از دست دادن فولات بیشتر از خیساندن طولانی مدت شود. به طور کلی، برای به حداکثر رساندن محتوای طبیعی فولات در لوبیا، برخی از محققان استفاده از روش آهسته خیساندن و یک روش پخت را پیشنهاد می کنند که لوبیا را در 150 دقیقه یا کمتر آماده می کند. همچنین طبع لوبیا چیتی ممکن است ساعاتی طول بکشد.

افزایش سطح تری گلیسیرید و کلسترول خون، به ویژه کلسترول LDL، عوامل مهمی در ایجاد بیماری قلبی هستند. سطوح بالای هموسیستئین پلاسما با افزایش خطر بیماری قلبی عروقی مرتبط است. اگرچه برخی از مطالعات نشان داده اند که فولات ممکن است سطوح هموسیستئین و در نتیجه خطر بیماری قلبی را کاهش دهد، این موضوع بحث برانگیز است و تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. مبل کرم قهوه ای در بازار مبلمان آق قلا  به صورت عمده تولید و فروخته می شود.

  • منابع:
    1. All About Beans Nutrition, Health Benefits, Preparation and Use in Menus

  • تبلیغات: 
    1. فرش های اکریلیک مناسب مکان های شلوغ
    2. سگ های آموزش دیده سگ نگهبان
    3. تمرکز مداوم رنو تی بر موتورهای احتراق داخلی
    4. کشمش منبع بی نظیر برای لاغری