شال چروک را با استفاده از اتو به یک شال جدید تبدیل کنید

این سوال که چگونه شال و روسری را اتو کنیم مورد توجه خانم های با حجاب است، می توانید با اتوکشی صحیح شال یا روسری خود را که با رنگ ها و طرح های مختلف خودنمایی می کنند، عمر بیشتری داشته باشید.

هنگام اتو کردن شال و روسری باید دقت کنید که آنها را در دمای پایین اتو کنید، هنگام اتو کردن شال های ابریشمی یا ابریشمی خود، نباید مستقیماً به اتو دست بزنید.

توجه به رعایت نکات شستشوی شال چروک و روسری بسیار مهم است.

برخی از شال ها و روسری ها به دلیل اینکه به دلیل خاصیت پارچه ای شان چروک نمی شوند نیازی به اتو ندارند.

بیایید بررسی کنیم که در انتخاب شال و روسری به چه نکاتی باید توجه کرد، هنگام انتخاب شال و روسری، باید از سازگاری آنها با سایر اکسسوری های مورد علاقه خود اطمینان حاصل کنید.

اگر از اکسسوری‌هایی استفاده می‌کنید که با ویژگی‌های پارچه و رنگ شالی که می‌پوشید مطابقت داشته باشد، ظرافت را برای شما راحت‌تر می‌کنید.

برای مثال اگر شال ابریشمی پوشیده اید و ترکیبی شیک ساخته اید، می توانید در انتخاب اکسسوری ها مدل های چشم نوازی را انتخاب کنید.

می توانید یک گردنبند زیبا بپوشید که با شال یا روسری شما همخوانی داشته باشد و می توانید به ترکیب خود تحرک اضافه کنید.

از آنجایی که در فصل جدید مدل های اکسسوری متنوع و چشم نوازی وجود دارد، به راحتی می توانید اکسسوری هایی را پیدا کنید که با هر رنگی شال سازگار باشد.

در بوتیک توبا می توانید بهترین مدل های اکسسوری با کیفیت و قابل توجه را بررسی کنید.

از آنجایی که برخی پارچه ها خیلی ظریف نیستند، شستن آنها در ماشین ضرری ندارد، برای مثال می توانید شال های نخی خود را در دستگاه بشویید.

هنگام شستن شال و روسری در ماشین لباسشویی باید مراقب باشید که ماشین را با ظرافت کار کنید.