زیتون خام سبزی که موجب رفع یبوست در بزرگسالان می شود

روغن زیتون خام سبز که جزء اصلی رژیم غذایی مدیترانه ای است، به دلیل فوایدی که برای سلامت قلب دارد به خوبی شناخته شده است، اما درباره میوه ای که روغن از آن به دست می آید، چه می دانیم؟ زیتون (Olea europaea) تاریخچه ای طولانی دارد که به 6000 تا 8000 سال قبل از ترکیه و سوریه تا فلسطین، اسرائیل و بقیه مناطق مدیترانه بازمی گردد.

امروزه اکثر زیتون های جهانی از اسپانیا می آیند و کمتر از 1 درصد از بازار زیتون جهان را زیتون های آمریکایی تشکیل می دهند که عمدتاً از کالیفرنیا می آیند.

زیتون میوه ای از خانواده دروپه است که شامل گیلاس، هلو و آلو می شود که بیرونی گوشتی نرمی دارد که گودالی سخت را احاطه کرده است. بر خلاف بسیاری از دروپه های دیگر، زیتون دارای قند کم و مقدار روغن بالایی است و به دلیل ترکیب اولئوروپئین به طور طبیعی تلخ است.

زیتون

از طریق فرآیند پخت است که ما زیتون های لطیف و شوری را که اغلب در مارتینی ها و خورش ها از آن لذت می برند، مانند روپا ویجا به دست می آوریم. در سالادها و غذاهای ماکارونی ریخته شده؛ و پوره شده به شکل تاپناد

با بیش از 500 نوع مختلف زیتون، چیزی برای همه وجود دارد. بسته به مدت زمانی که زیتون ها روی درخت باقی می مانند تا رسیدن، رنگ آنها از سبز تا قهوه ای تا بنفش متغیر باشد.2،3 بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین گونه های زیتون بیندازیم که در سوپرمارکت ها و محصولات خاص یافت می شوند.

مواد غذایی، و همچنین برخی از راه های خوشمزه برای لذت بردن از آنها و بهره مندی از مزایای سلامتی آنها.

یکی از معروف ترین انواع زیتون در جهان، زیتون مانزانیلا اسپانیایی جنوبی است که اغلب در سوپرمارکت ها به سادگی به عنوان “زیتون سبز” فروخته می شود. زیتون‌های سبز بزرگ هسته‌های کوچکی دارند، به همین دلیل است که معمولاً بدون هسته و با فلفل دلمه‌ای یا سیر پر می‌شوند.

زیتون مانزانیلا با آب نمک پخته شده و کمی دودی، طعمی غنی و بافتی ترد دارد. آنها به طور کلاسیک با یک لیوان شری یا یک بشقاب تاپاس سرو می شوند.