روشی جدید برای گرم کردن خانه در فصل سرما با استفاده از سبد حصیری

سبد بافی نوعی هنر است که قرن‌هاست وجود داشته است. تکنیک های زیادی برای ساخت سبد وجود دارد که هر کدام سبک خاص خود را دارند. در اینجا ما چهار تکنیک متداول سبد بافی را بررسی می کنیم.

اگر می خواهید بافتن سبد چوبی را به عنوان یک سرگرمی یا به عنوان راهی برای کسب درآمد بیشتر شروع کنید، تکنیک هایی که ممکن است بخواهید امتحان کنید عبارتند از: بافتن ساده‌ترین تکنیک برای یادگیری افراد مبتدی است، در حالی که سبدهای دوقلوی، حصیری و حلقه‌دار ممکن است برای کامل شدن نیاز به تمرین بیشتری داشته باشند.

کلاژ تکنیک های سبد بافی، 4 تکنیک سبد بافی که باید بدانید

قبل از اینکه شروع به بافتن کنید
قبل از شروع سبد بافی، اصطلاحات مخصوص سبد حصیری وجود دارد که باید بدانید. اصطلاح چوب و پره به “اسکلت” یا چارچوب سبد اشاره دارد. بافنده به ماده ای اطلاق می شود که بافته می شود.

از آنجایی که سبد بافی شامل بافتن با دقت رشته های یک ماده روی، زیر یا از طریق یک قاب برای ایجاد یک شکل منحصر به فرد است، مهم است که قبل از شروع به ساختن سبد، سه سوال را در نظر بگیرید.

هدف سبد چه خواهد بود؟
می خواهید اندازه و شکل سبد چقدر باشد؟
قرار است از چه موادی برای ساخت سبد استفاده کنید؟

اهداف سبدهای حصیری شامل حمل و نقل، ذخیره سازی و تزئین است.

هدف، اندازه و شکل سبد و همچنین بهترین مواد و تکنیک مورد استفاده را تعیین می کند. شما می خواهید سبد شما برای هدف مورد نظر خود به اندازه کافی بزرگ و بادوام باشد.

  • منابع:
  1. 4 Basket Weaving Techniques You Should Know
  • تبلیغات:
  1. پوشش مدارس با ورود شلوار جین تغییر می کند
  2. تنها یک قدم مانده تا قله آرزوها
  3. هنرمندان بزرگ با مجسمه دکوری سخن می گویند
  4. از بین بردن سرطان تنها با خوردن قهوه