با کیسه فریزر تقویمی با خیال راحت به پیک نیک بروید

کیسه های فریزر ایمن برای مواد غذایی ایده آل برای بسته بندی پیک نیک و تنقلات و همچنین انجماد بخش های کوچکی از محصولات خانگی.

آنها همچنین برای قسمت های از قبل آماده شده میوه و سبزیجات مناسب هستند تا هر زمان که دوست داشتید به اسموتی های مغذی اضافه کنید.

ویژگی های کیسه های فریزر ما از این قرار است.

کیسه فریزر تقویمی بسیار قوی و بادوام، ایمن برای تماس با مواد غذایی و ایده آل برای بسته بندی مواد غذایی هستند.

کیسه های ما محافظت بی نظیری از فریزر در برابر سوختگی فریزر دارند که به کاهش ضایعات مواد غذایی کمک می کند.

انتها در پایه برای استحکام و مقاوم در برابر انشعاب جوش داده شده است.

بسته بندی کیسه های فریزر روی یک رول سوراخ دار دستی در جعبه ای با قابلیت توزیع آسان.

مزایای کیسه های فریزر تخت ما برای نگهداری مواد غذایی را بدانید.

این کیسه های پلاستیکی فریزر ایمن برای مواد غذایی که به دلیل استحکام و دوام آنها مورد اعتماد نانوایان و آشپزهای دسته ای قرار می گیرند، مناسب برای انجماد میوه و سبزیجات خانگی یا بخش هایی از غذاهای فریزر خانگی برای خانواده.

کیسه‌های Freezeasy ما در کیسه‌های مسطح (با یا بدون روکش) با اندازه‌های مختلف برای طیف کاملی از نیازهای انجماد عرضه می‌شوند.

این کیسه ها از پلی اتیلن ساخته شده اند که به اندازه کافی ضخامت دارند تا از سوختن فریزر جلوگیری کنند، این کیسه ها به عنوان لوله ای برای استحکام ساخته شده اند که می توانید به آن تکیه کنید، با درزهای حرارتی با کیفیت بالا در پایه برای دوام برتر.

هر سایز همچنین در یک جعبه تلگراف ارائه می شود، بنابراین همیشه انتخاب مورد نیازتان آسان است.

کیسه‌های فریزر برای انجماد مقدار کمی از محصولات خانگی، بخش‌هایی از سوپ، خورش و باقیمانده غذا مناسب هستند و برای بسته‌بندی ساندویچ برای پیاده‌روهای گرسنه و جعبه‌های ناهار مدرسه نیز مناسب هستند.