با پودر لباسشویی سافتلن 3 کیلویی در عرض یک دقیقه لباس هایتان را بشویید

داشتن یک ماشین لباسشویی مقرون به صرفه برای محیط زیست مفید و برای بودجه شما مطلوب است. حتی اگر هزینه اولیه ماشین لباسشویی بیشتر باشد، ممکن است در هزینه خود صرفه جویی کنید زیرا آنها می توانند در دراز مدت آب یا برق کمتری مصرف کنند. در نتیجه، هزینه های عملیاتی بلندمدت آنها بسیار کمتر از ماشین لباسشویی های غیر دوستدار محیط زیست است.

دو نوع ماشین لباسشویی وجود دارد: تمام اتوماتیک که با فشار یک دکمه کار می کند و نیمه اتوماتیک که می تواند دو وان داشته باشد. اگر از یک واشر نیمه اتوماتیک دوقلو استفاده می کنید، ممکن است مجبور شوید لباس های خود را در حین شستشو از یک وان به وان دیگر منتقل کنید.

انتخاب یک پودر لباسشویی سافتلن 3 کیلویی می تواند تا میزان زیادی در سلامت ماشین لباسشویی تاثیرگذار باشد.

پودر

علاوه بر این، می توانید در این ماشین ها بین چرخه ها استراحت کنید و آب کمتری مصرف کنند.

با این حال، اگر به دنبال یک شستشوی راحت هستید، یک ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک از همه چیز برای شما مراقبت خواهد کرد.

ماشین لباسشویی بار بالا در مقابل بار جلو

آیا ترجیح می دهید ماشین لباسشویی را از بالا به جای خم شدن برای بارگیری درب جلو قرار دهید؟ هر نوع مزایا و معایبی دارد. به عنوان مثال، لودرهای جلو، بارهای بزرگتر را می شویند و به طور کلی بهتر تمیز می کنند، اما معمولا چرخه طولانی دارند و مستعد رشد کپک هستند. تاپ لودرهای با راندمان بالا نسبت به لودرهای جلویی قیمت کمتری دارند و آب کمتری مصرف می کنند، اما می توانند لباس ها را در هم ببندند.

همزن‌های با بار بالا ارزان‌تر هستند و سریع‌تر شستشو می‌شوند، اما روی پارچه‌ها سخت‌تر هستند و معمولا کوچک‌تر هستند.

واشرهای با بارگیری از بالا نسبت به واشرهای درب از جلو ساده تر هستند.

یک پایه ارتفاع لودر جلو را افزایش می دهد و بارگیری را آسان تر می کند.

همچنین بخوانید: ماشین لباسشویی بار جلو در مقابل بار بالا

ظرفیت را با توجه به اندازه خانواده خود انتخاب کنید

آیا خانواده پرجمعیتی دارید؟

نیاز شما به ماشین لباسشویی به طور قابل توجهی تحت تأثیر اندازه خانه و بارهای لباسشویی مورد انتظار شما است. شما می توانید ماشین لباسشویی را در اندازه های مختلف تهیه کنید.

برای یک خانواده چهار نفره، دستگاهی با ظرفیت 6-7 کیلوگرم باید کامل باشد. اگر افراد کمتری در خانه شما زندگی می کنند، می توانید یک ماشین کوچکتر را ترجیح دهید و اگر خانواده شما بزرگتر است ماشین بزرگتر را ترجیح دهید.