با هودی دخترانه از هوای زمستانی لذت ببرید!

شکی نیست که هودی یکی از لباس های مورد علاقه و پر استفاده اقشار جوان جامعه است و این در حالی است که برای مدت بسیار طولانی از مدها و ترندها کنار گذاشته شده و منحصراً به آن تنزل یافته است.

با این حال، جدیدترین مجموعه‌های مد نیز شاهد ظاهر شدن هودی دخترانه در میان اقلام مختلف لباس‌های روزمره هستند و راه‌حل‌های جدید و بسیار بدیع را پیشنهاد می‌کنند تا بتوانید در هر مناسبتی از هودی ترکیب شده با لباس ورزشی استفاده کنید.

هودی لباسی است که در طول دوران کودکی ما را همراهی کرده است و این به دلیل راحتی و تطبیق پذیری زیاد آن است که آن را به یکی از لباس های ایده آل برای پوشیدن در همه زمان ها تبدیل می کند.

معمولا سوئیشرت ها حتی اگر مدل های بدون کلاه هم وجود داشته باشند، کلاه دارند و این گرمکن با کلاه است که در رتبه بندی محبوبیت در بین نسل های جوان، به ویژه در بین کسانی که لباس های غیررسمی و اسپرت را بدون تسلیم شدن دوست دارند، حرف اول را در مد روز می زند.

در اولین حضور خود در دنیای مد، این ژاکت به سرعت به نقش لباس اختصاص داده شده به ورزش تنزل یافت.

قابلیت پوشیدن عالی و مواد مات اما سبک آن را به لباسی ایده آل برای انجام هر نوع ورزشی تبدیل کرده است.

با این حال، در حوالی دهه هشتاد، این هودی از نظر کیفیت جهش کرد و از دنیای ورزش برای ورود پیروزمندانه خود به دنیای جوانان، به عنوان بیانی معتبر از سبک غیررسمی و سبک دل و فرهنگ آنها، دست درازی کرد.

موفقیت این هودی به اندازه ای است که آن را به یکی از شیک ترین لباس های حال حاضر تبدیل کرده است که در هر شهر برای هر کسی قابل مشاهده است و در واقع این لباس برتر ظاهر خیابانی وارداتی ایالات متحده است.

این جنبه از هودی از نظر استایلیست‌های برندهای متعدد و خانه‌های مد که امروزه مدل‌های مختلفی را در کلکسیون‌های خود ارائه می‌کنند، برای هر فصلی از سال و عملاً برای هر مناسبت اجتماعی دور نمانده است.