با صندلی حصیری فضای باز به درمان افسردگی بپردازید

مواد نیشکر که از پوست بیرونی درخت راتان جدا شده است، محکم، انعطاف پذیر است و می توان آن را دور پایه های انتخابی شما برای ساخت مبلمان پیچید.

مبلمان عصایی همیشه در ترند بوده و خواهد بود. این واقعیت که عصا یک ماده طبیعی است، آن را به یک انتخاب عالی برای خانه‌های دوستدار محیط زیست تبدیل می‌کند.

عصا به اندازه سایر مواد طبیعی متخلخل نیست و می تواند عناصر طبیعی مانند باران و باد را بهتر از سایر محصولات طبیعی که برای ساخت مبلمان استفاده می شود، کنترل کند.

مبلمان چوبی هنرستان و صندلی حصیری فضای باز معمولاً در فضای باز یا در مناطقی که در معرض آفتاب، باران و باد هستند قرار می گیرند.

صندلی

آیا می دانستید که بخش عمده ای از تولید نیشکر در اندونزی اتفاق می افتد؟ از آنجا به کشورهایی مانند چین و آمریکا صادر می شود. هند بر اساس تقاضای بازار هم نیشکر تولید می کند و هم وارد می کند.

عصا را می توان با دست بافت یا ماشین بافته کرد تا به قطعات مبلمان تبدیل شود. عصا به زیبایی با انواع طرح ها ترکیب می شود. می توان از آن با قاب های پلاستیکی برای ایجاد مبلمان ارزان تر استفاده کرد و یا همراه با چوب با کیفیت بالا برای ایجاد مبلمانی که تا آخر عمر باقی می ماند استفاده کرد.

10 ایده مبلمان عصایی برای هنرستان شما
ما 10 طرح زیبای مبلمان چوبی هنرستانی را برای انتخاب و الهام گرفتن از آنها گردآوری کرده ایم:

1. مبلمان عصایی به سبک پاپاسان
صندلی مبلمان عصایی به سبک پاپاسان مبلمان عصایی به سبک پاپاسان می تواند یک عنصر سرگرم کننده در دکوراسیون هنرستان شما باشد (منبع: Rawpixel)

مبلمان به سبک پاپاسان را مبلمان ماه یا مبلمان کاسه ای نیز می نامند. این صندلی ها شبیه کاسه ای شکل هستند و نشستن روی آن ها سرگرم کننده است. اگر به دنبال تکه های استیشن بد بو برای هنرستان خود هستید، مبلمان عصایی به سبک پاپاسان را در نظر بگیرید.

با پشتی پهن و صندلی باریک، می توان از این صندلی ها برای نشستن آرام استفاده کرد. مزیت اضافه شده این است که این صندلی ها واقعا شگفت انگیز به نظر می رسند. برای ایده گرفتن، صندلی پاپاسان را در بالا ببینید.