با بادمجان امروز در مشهد بهترین ماسک موهای گیاهی را بسازید

بادمجان امروز در مشهد که در نقاط مختلف جهان با نام های برنجال یا بادمجان نیز شناخته می شود از خانواده شب بو است و توسط مردم در سراسر جهان کشت می شود.

از نظر گیاه شناسی، بادمجان برخلاف تصور رایج، میوه است و نه سبزی و بومی هند است. بادمجان سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و سایر آنزیم های سالم است که برای سلامتی ما مفید هستند.

فیتونوترینت‌های موجود در بادمجان عملکرد مغز را تقویت می‌کند، محتوای بالای ویتامین C موجود در بادمجان باعث حمایت آنتی‌باکتریایی می‌شود و فیبر بالای آن سطح قند خون را برای بیماران دیابتی پایین نگه می‌دارد.

جدای از این فواید سلامتی، مصرف و استفاده از بادمجان فواید متعددی برای پوست و مو دارد. در این مقاله برخی از شگفت انگیزترین فواید استفاده از بادمجان برای بهبود و محافظت از پوست و مو را برای شما آورده ایم.

8 فواید شگفت انگیز بادمجان (برینال/بادمجان) برای سلامت پوست و مو

فواید استفاده از بادمجان (برینال/ بادمجان) برای سلامت پوست
بادمجان از بروز علائم پیری جلوگیری می کند
بادمجان منبع غنی ویتامین C است که همچنین یک آنتی اکسیدان خوب است که به ما کمک می کند رادیکال های آزاد بدن خود را از بین ببریم و از این رو از حمله آنها به سلول های پوستمان جلوگیری می کنیم.

این از پوست و بدن ما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می کند و پوست ما را نرم، جوان و سالم می کند. این آنتی اکسیدان ها همچنین به جلوگیری از بروز سایر علائم پیری مانند چین و چروک، خطوط ریز، لکه های تیره و غیره کمک می کنند.