باقلوای پسته خندان موجب مرگ یک پرستار شد

باقلوای پسته خندان یک دسر شیرینی لایه ای است که از شیرینی فیلو درست می شود و با آجیل خرد شده پر می شود و با شربت یا عسل شیرین می شود.

برای باقلوا، 20 یا 40 ورق فیلو را که روی هر کدام به مقدار زیاد با کره ذوب شده آغشته شده است، در تابه ای با گردو، پسته یا بادام ریز خرد شده می چینند.

باقلوا

بعد از پختن شیرینی، آن را با شربت شکر، عسل و آبلیمو آغشته می کنند. دارچین، میخک آسیاب شده، هل یا گلاب ممکن است به مواد پر کننده یا شربت طعم دهند.

درست کردن باقلوا در خانه ممکن است کار بزرگی به نظر برسد اما ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. این دستور غذای احمقانه باعث می شود که باقلوا را مانند یک حرفه ای درست کنید! آن را امتحان کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

باقلوا یک شیرینی دسر شیرین است که از لایه های خمیر فیلو (خمیر فیلو) پر شده با آجیل خرد شده و آغشته به عسل، شربت یا شیر است.

باقلوا یک غذای باستانی است که خاستگاه آن خاورمیانه است، اما بسیاری از انواع باقلوا اکنون در سراسر جهان در دسترس هستند!

باقلوای شیرین و ترد که ما می شناسیم و دوست داریم در هر شهر دنیا طعم های مختلفی دارد.

برخی از آنها متفاوت هستند زیرا با مغزهای مختلف مانند پسته یا گردو درست می شوند، در حالی که برخی دیگر دستور العمل های منحصر به فردی مانند Sütlü Nuriye دارند که در آن شیر با شربت مخلوط شده و پس از پخته شدن به خمیر فیلو اضافه می شود.

انواع باقلوا در باقلوا فروشی استانبول
یک باقلوا خوب با ورقه های نازک و خانگی خمیر فیلو درست می شود.

همچنین استفاده از کره با کیفیت خوب و مقدار مناسب شکر در شربت ضروری است.

آب لیمو را اغلب به شربت اضافه می کنند تا از کریستال شدن باقلوا جلوگیری کند.