انبه پاکستانی امروز موجب بیهوشی یک کودک شد

انبه مردم عاشق خوردن انبه در تمام انواع و اشکال آن هستند.
احتمالاً قبول دارید که یکی از بهترین چیزهای تابستان انبه است!

انبه که در هند به درستی پادشاه میوه ها نامیده می شود، در انواع مختلف آن به همان اندازه مورد علاقه همه است. این میوه شیرین و آبدار را نه تنها می توان به اشکال مختلف میل کرد – از اسموتی گرفته تا چاتنی و سالاد – ب

انبه پاکستانی امروز فواید بسیاری برای سلامتی انسان دارد.

انبه

هم اکنون بخرید | بهترین طرح اشتراک ما اکنون قیمت ویژه ای دارد

لاونیت باترا، متخصص تغذیه، اخیراً با تأکید بر همین موضوع، در اینستاگرام از مزایای فراوان انبه آلفونسو به اشتراک گذاشته است. “سلطان همه میوه ها، انبه، به فصل بازگشته است. خوب، انبه را اغلب به خاطر شیرینی و شادابی اش میل می کنند. اما فواید زیادی برای سلامتی دارد که به شما ارائه می‌کند.» او در توضیح این پست نوشت.

همچنین بخوانید | | یام در مقابل سیب زمینی شیرین: راهنمای مرجع برای تفاوت های غذایی

این پست را در اینستاگرام ببینید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط Lovneet Batra (@lovneetb)

او در ادامه مزایای زیر را فهرست کرد

خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد: انبه آلفونسو حاوی لوپئول است که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. مطالعات نشان می‌دهد که لوپئول به تحریک آپوپتوز کمک می‌کند، که بیشتر به مبارزه با سرطان پروستات کمک می‌کند.
غنی از آنتی اکسیدان: انبه مملو از پلی فنول ها، یک ترکیب گیاهی است که به عنوان آنتی اکسیدان برای محافظت از بدن شما عمل می کند. آنها مهم هستند زیرا از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کنند که می تواند منجر به آسیب سلولی شود. در بین پلی فنول ها، منگیفرین بیشترین علاقه را به خود جلب کرده است و گاهی اوقات به عنوان یک “سوپر آنتی اکسیدان” نامیده می شود زیرا بسیار قوی است.