از شیره انگور ماژ برای افزایش هوش کودکان خود استفاده نمایید

انگور – من از انگور ارغوانی بدون هسته استفاده کرده ام اما می توانید از انواع دیگر مانند انگور قرمز، سیاه یا سبز که برای شما مفید است نیز استفاده کنید.

شکر قهوه ای – این یک ماده اختیاری است، بنابراین اگر نمی خواهید از آن استفاده کنید از آن صرف نظر کنید.
برای لیست دقیق مواد، لطفاً کارت دستور غذا را در زیر بررسی کنید.

چگونه آب انگور درست کنیم؟
دستور العملی که من در اینجا به اشتراک گذاشته ام یک آب انگور خانگی با طراوت است که سرشار از فواید سلامتی بسیاری است. شکر قهوه‌ای که من در اینجا استفاده کرده‌ام اختیاری است و توصیه می‌کنم اگر انگور شما از قبل شیرین است از آن صرفنظر کنید.

آب انگور در یک لیوان با انگور و یک فنجان شکر سرو می شود.
در زیر دستورالعمل‌های سطح بالا برای تهیه این نوشیدنی وجود دارد، اما برای دستورالعمل‌های گام به گام با عکس و ویدیو، لطفاً کارت دستور پخت زیر را بررسی کنید.

مواد را اضافه کنید – در ظرف مخلوط کن، انگور شسته شده، آب و شکر قهوه ای را اضافه کنید (من از انگور سیاه بدون هسته استفاده کرده ام اما از انگورهایی که برایتان مفید است استفاده کنید)

شیره انگور ماژ جزو مقوی ترین نوع شیره ها می باشد که در بازار از فروش بالایی برخوردار است.

شیره
مخلوط کنید – درب را ببندید و هم بزنید تا همه چیز روی مخلوط کن صاف شود
فیلتر – درب را باز کنید و آب مخلوط را با استفاده از یک صافی مشبک صاف کنید. حتما با قاشق خوب مخلوط کنید تا آب آن به خوبی گرفته شود
بریزید – آب صاف شده را در لیوان سرو بریزید و اکنون آماده است که میل کنید و میل کنید.
سرو – این آب انگور سالم را همراه با صبحانه یا برای رفع تشنگی در روزهای گرم تابستان سرو کنید
نکات
انگور – من از انگور سیاه بدون هسته در اینجا استفاده کرده ام، اما می توانید از انگورهای قرمز، بنفش یا سبز استفاده کنید که برای شما مفید است.
شیرین کننده – معمولاً این آب میوه لزوماً نیازی به شیرین کننده ندارد، اما اگر احساس می کنید میوه های شما ترش هستند، می توانید مقدار کمی شکر قهوه ای اضافه کنید.
سایر تغییرات – حتی اگر آب گیری انگور در مخلوط کن سریع ترین راه است، می توانید انگور را در یک قابلمه بزرگ بپزید، آن را له کنید و سپس آب آن را با یک پارچه پنیر صاف کنید.
فواید
آیا آب انگور برای شما مفید است؟ پاسخ مثبت است و با توجه به سلامت لاین که در ادامه می‌خوانید، فواید سلامتی مصرف 100 درصد آب انگور است.